CATÀLEG DE SERVEIS DEL PAE MATARÓ 2018
Comissions de treball en les que els membres de la Plataforma poden participar activament
- Visualització i Comercialització
- Manteniment i Llicències
- Noves Tecnologies
- Serveis Empresarials
- Veïnatge
- Sinergies amb PAE MARESME
Presència a Internet
- WEB i activitat a les xarxes socials twitter, facebook i linkedin al servei dels membres de la PAE.
Informació d’esdeveniments, normatives, notícies i informacions d’interès
- Actualitat sobre la Transformació Digital, PAE News (veure)
- Resum de Premsa setmanal
- Tauló d’Anuncis
Geolocalització (a càrrec de l’empresa Amas4-via TCM)
Gestió d’Incidències
- Els membres del PAE poden fer peticions, queixes, propostes de millora, oferta de productes i serveis, etc que son gestionades i de les que es fa seguiment.
Exemples:
Demanar dotar als PAE’s de serveis TIC com wifi, connectivitat a “punts d’informació (senyalització, «smart points”, etc), connectivitat banda ampla via radio on no arriba directament la fibra òptica, comunicacions IP i serveis de Seguretat als polígons
Gestió del Club de Compres
- Com a servei de compra agregada adreçada a les empreses dels Polígons d’Activitat de Mataró, especialment via Bye Power.
Avantatges per a les empreses gràcies a Acords de col·laboració
- Presentació individualitzada de les empreses ubicades als Polígons a la resta d’empreses i descripció d’avantatges i/o possibles col·laboracions (economia circular, etc)
- Estratègia de Comunicació per donar a coneixer les empreses ubicades als Polígons.
- Potenciació de l’ús d’energia fotovoltaica
- Potenciació de la mobilitat sostenible
- Pedagogia usuaris Oci nocturn
Pla de Formació
- Eficàcia, planificació i digitalització de processos comercials B2B 2.0
- RSE – EL BÉ COMÚ
- Professionalització de la Gestió Empresarial
- Retail
- Marketing
- Business English
- Habilitats comunicatives
- Comptabilitat
- Atenció Client
- Ofimàtica
- Prevenció de Riscos Laborals
- Parlar en Públic
- Xarxes socials
- Creació de marca
Programa igualtat
- Lideratge (factor w) lideratge emocional per dones (4 hrs)
- Mindfullness – gestió de l’estrés (4 hrs)
- Design thinking (4 hrs)
- Protocol de prevenció de l’ assetjament sexual i per raons de genere a l’ empresa (4hrs)
- Succesió en femení: filles al poder (2 hrs)
- Resolució de conflictes a l’ empresa (8 hrs)
- Maleta de recursos gestió de les emocions (4 hrs)